• @Registrovani priznivci má oprávnění nahrávat
  • @Celostatni forum má oprávnění nahrávat
  • virtual_user má oprávnění vytvářet
  • @ALL má oprávnění číst

Piráti vsadili na bezkontaktní kampaň

TelepatickaKampan

„Máme už dost chodníků znečištěných odhozenými letáky a jiným balastem, kterým staré struktury obtěžují slušné občany. My, Piráti, to uděláme jinak. Zaměříme se na intenzivní soustředění mysli a věříme, že náš program lidé pochopí telepaticky,“ říká Václav Málek, 1. místopředseda středočeských Pirátů. „Sdílení nejde zastavit. Nezabrání mu ani nedostatek potištěného papíru,“ doplnil Ivo Vašíček, lídr v Jihomoravském kraji. „Stejně to nikdo nečte. Naši příznivci a kandidáti chodí jen tak mezi lidmi a hezky se na ně usmívají.“

Od tohoto revolučního způsobu kampaně si Piráti slibují ušetření peněz, času i nervů. Počítají s tím, že čím míň toho budou voliči vědět, tím víc je budou volit. Ostatně tutéž taktiku s úspěchem používají konkurenční strany už dvacet let.

Nápad s bezkontaktní kampaní chválí i MUDr. Voženílková z Pražského institutu všeobecné homeopatie: „Je známo, že homeopatické léky fungují nejlépe v maximálním naředění, někdy stačí jen pouhý otisk aktivní molekuly v paměti roztoku. Proč by tato strategie nemohla úspěšně fungovat i v politickém boji proti nemocem společnosti?“

Tuto tezi potvrdila i Jůlia Cigánková, známá moderátorka z televizního pořadu Volejte věštce. „Když zavoláte na 906 975 007 (97 Kč/min), nechci po vás žádné papíry, žádné otisky prstů. Prostě se zamyslím a vím nejlíp, co vám schází a co vám pomůže. Stejně tak to funguje u voličů. Stačí se pořádně soustředit.“

Své zkušenosti přidává i lídr Petr Bajgar. „Dříve jsem nosil letáky po stovkách a rozdával je občanům na potkání. Jednou se mi ovšem stalo, že jsem se ohlédl a spatřil, že občané je ihned odhazují na zem. Šel jsem tedy po svých vlastních stopách a na konci, tedy vlastně na začátku, jsem zjistil, že ani jeden leták nechybí. Přivedlo mě to na myšlenku, že 10 letáků bohatě stačí, jde jen o to vymyslet trasu, při které každý úsek projdu dvakrát. První fázi jsem si nazval inseminační, druhou kolekční (od latinského „colecto“ – sbírat). Postupně jsem začal frekvenci střídání obou fází zvyšovat, až mi došlo, že letáků vůbec není třeba.“

Jistým problémem se může stát černá kampaň spojená s nepovoleným telepatickým vysíláním. Piráti totiž dostáli svému jménu a vysílají naprosto chaoticky, kdekoli je to možné. Což se nelíbí sdružení OTA (Ochranná telepatická aliance), kterému náleží poplatek z každé vyzářené relace. Ředitelka OTA, paní Parketa Mrchalová, k tomu říká: „Není možné, aby si každý vysílal co chce a kde chce bez jakékoli regulace. To prostě v demokratické zemi nemůžeme dopustit. Záření je dle zákona zpoplatněno a naše organizace dohlíží na výběr poplatků a dodržování např. nočního klidu, omezení vysílání v MHD a veřejných prostorách a v neposlední řadě i na kvalitu vysílání. Pokud by došlo k nevhodnému záření do malých holčiček, nikdy bych si to neodpustila.“

Piráti však přiznávají, že zakoupili větší množství plakátů a letáků, na které vydali nemalé finanční prostředky v rámci fair play s ohledem na ostatní politické strany, které uznávají starý styl volební kampaně, bez ohledu na moderní trendy v oboru parapsychologie a telepatie. Tyto letáky a plakáty budou po volbách transparentně recyklovány jako tříděný papír, což dokáže náš zájem i na zeleném programu strany, který taktéž prosazujeme. Ultralevé křídlo Pirátů však prosazuje rozdávat letáky před nadcházející zimou bezdomovcům jako tepelně izolační podložku pod označením Všeobecný záchranný papír.

Kontakt

Jůlia Cigánková, věštkyně, julia.cigankova@pirati.cz, +420 906 975 007 (97 Kč/min)

© Piráti, 2016. Všechna práva vyhlazena. Sdílejte a nechte ostatní sdílet za stejných podmínek. Podmínky použití.