• @ALL má oprávnění číst
  • @Celostatni forum má oprávnění nahrávat
  • @Registrovani priznivci má oprávnění nahrávat

Letákovací akce před OVM - speciál

Pokud mate letaky 7 bodu, tak prosim 14 dni pred vysilanim specialu Otazek Vaclava Moravce provedte u vas kampan podle techto doporuceni:

  • Letaky rozdavejte mladejm lidem. Prevazne muzum. 18-30 ideal. Takto se da mirit letakem na cilovku. V tyhle cilovce mame vyssi pravdepodobnost, ze se uchytime i preferenci. Vek odhadujte podle vasi zkusenosti.
  • Pokud nemate letaky a budete chtit delat kampan zamerenou na special OVM, tak si je budete muset vytisknout z krajskych zdroju.

Taktika vedeni kampane pro special OVM:

ten sber dotazniku pro vyzkum preferenci je reprezentativni i podle velikosti mista bydliste (tzn. nedeje se jenom v krajskem meste, ale i v jinejch obcich a mestech kraje). To znamena, abychom zvedli pravdepodobnost zvyseni preferenci tak muzeme volit 2 strategie:

  1. soustredime se jenom na krajske mesto - ovsem krajske mesto nemusi mit ani 30% zastoupeni v hlavnim vzorku, takze to musi bejt intensivni masirka v tom krajskym meste - pokud mate ve meste (v centru, nikoli McDrive) McDonald, tak doporucuju rozdavat v okoli McDonaldu - oni si delaji hodne extensivni vyzkumy proudeni lidi ve meste a misto pro svoji restauraci voli podle toho, kde je nevetsi sance, ze kolem nej bude prochazet hodne lidi z ruznejch casti mesta. Prirozeny centra, namesti atp. kde je hodne lidi. (vyhejbejte se okolim univerzit nebo skol - dosti casto tam dojizdej lidi i z jinejch kraju - vyzkum je nezaradi). (Taky se vyhejbejte okoli velkejch prumyslovejch zavodu - tam naseho volice asi taky nenajdete).
  2. soustredit se na autobusovy nadrazi - na stani odkud rozvazeji autobusove linky lidi po kraji, tzn. dostaneme se i mimo krajsky mesto, na ty lidi, ktery do krajskyho meste dojizdej. Tam zase se nebude moct asi cilit na muze 18-30. tedy vyhejbejte se alespon zenama a vylozene lidem 40+. Vyhejbejte se nadrazim, tam lidi casto cestujou i na vetsi vzdalenost. Autobusovy linky jsou presnejsi co do obsazeni lidi, ktery cestujou jenom podle regionu. Samozrejme si zjistete, jestli nahodou zrovna neodjizdi nejakej dalkovej bus :)

Lze samozrejme obe strategie kombinovat ci provezt obe. Zalezi na tom, kolik mate k dispozici letaku 7 bodu. Dodatkova strategie: a) Pokud vite o nejakym centralnim prestupisti mezi regionalnima busama, tak polepte letakama zastavku. Staci i ty letaky 7 bodu - ta predni strana. Napr. v nejakem mensim mestecku se potkava vic busovejch linek a lidi tam prestupujou ruzne.

(vek odhadujte od pohledu samozrejme :))

Samozrejme toto nejsou nejake narizeni, ale doporuceni. Jste to vy, kteri znate svuj kraj nejlip. Zvazte opravdu ta mista, na kterych pravdepodobne se budou shromazdovat lidi jenom z vaseho kraje.

Vyvarujte se „recesistickych“ akci typu saskovani v piratskych kostymech. Nesnazte se zase byt az moc zadumcive seriozni. Budte uvolneni predstavitele vasi generace. Obleceni tak jak chodite do prace. Trochu toho jehovistickeho usmevu neuskodi (pri usmevu ukazujte zoubky, pomaha to :))

Nelžete lidem, že např. připravujeme program pro zěmědělství nebo důchodovou reformu. Lži se nám vrátí stopadesátkrát. Zatím máme odhlasované naše 4 body a těch se držte. O žádném novém programu se nehlasovalo.

Harmonogram OVM v krajích

© Piráti, 2016. Všechna práva vyhlazena. Sdílejte a nechte ostatní sdílet za stejných podmínek. Podmínky použití.