AUTOR ČLÁNKU:
IVAN BARTOŠ

Kreativní agentura AdHackers vyhrála výběrové řízení na online reklamu České pirátské strany v letošní kampani do sněmovních voleb. AdHackers založil bývalý managing director agentury OMD a obchodní ředitel TV Nova, Jan Řehák. Po Jakubu Horákovi tak Piráti získávají do týmu další těžkou váhu českého marketingu.

Kreativní agentura AdHackers vyhrála výběrové řízení na online reklamu České pirátské strany v letošní kampani do sněmovních voleb. AdHackers založil bývalý managing director agentury OMD a obchodní ředitel TV Nova, Jan Řehák. Po Jakubu Horákovi tak Piráti získávají do týmu další těžkou váhu českého marketingu.

„Jsem rád, že Honza Řehák a jeho tým mají zájem spolupracovat s Piráty. Nejen, že jejich nabídka pro realizaci online části kampaně byla nejlepší, ale celý tým AdHackers svým naladěním Pirátům konvenuje. Honzy si vážím nejen jako odborníka, ale i jako člověka. Kombinuje se v něm přemýšlivost, empatie, dětská hravost, vnitřní skromnost i zdravá pokora“ glosuje výsledek výběrového řízení předseda strany Ivan Bartoš.

Sám Řehák považuje práci pro Piráty především za společensky užitečný počin. „Vstřícnost naší nabídky odrážela naše sympatie k vizi, kterou Piráti mají. Jsme naladěni na stejné vlně a není nám cizí se společensky angažovat. Stejně jako oni cítíme povinnost postavit se za ideály svobody a bránit se probíhajícímu utahování šroubů.“ prohlašuje o spolupráci Řehák.

Agentura AdHackers vytvářela komunikační koncept například pro značku Bohemia společnosti Intersnack, spolupracuje se společností Total a dalšími významnými společnostmi. Má zkušenosti i z politických kampaní.

<h3>Kontakty</h3>

Ivan Bartoš, předseda Pirátů, ivan.bartos@pirati.cz, tel. 603 415 378