Hnutí ANO řešení Uberu vůbec nezvládá. Od roku 2014 drží jak post primátorky Prahy, tak post ministra dopravy. Neschopnost paní Krnáčové a pana Ťoka řešit digitální platformy v přepravě pochopitelně žene taxikáře k protestům. Nejhorší na tom je, že zastaralé zákony zbytečně komplikují rozvoj nové ekonomiky, ze které by těžili zákazníci. Za tři roky ANO nepřipravilo nový zákon, který by reagoval na novou dobu a zavedl by konečně adekvátní regulaci taxislužby, ať už je pod Uberem nebo pod dispečinky.
Piráti v březnu 2017 předložili ministerstvu a pražskému magistrátu návrh, který by zkrotil službu Uber a vytvořil férové konkurenční prostředí. Ministerstvo mezitím pořádá již nejméně 9. kolo bezvýsledných setkání s lobbisty, kde se snaží najít shodu nesmiřitelných zájmových skupin, místo toho, aby přišlo s progresivním návrhem, který hájí veřejný zájem.