Zdravotnictví
Vítejte na stránce pirátského týmu pro zdravotnictví. Kvalitní zdravotnictví vnímáme jako jednu ze zásadních služeb veřejného sektoru vůči svým občanům.
Co děláme?
- prosazujeme sněmovní volební program v oblasti zdravotnictví
- projednáváme sněmovní tisky, které jsou přikázány Výboru pro zdravotnictví Poslanecké sněmovny a příslušným podvýborům
- témata, která řešíme:
- chceme pojišťovny, které zajistí nejmodernější péči
- smysluplnou digitalizaci bez šmírování
- lepší podmínky pro zdravotnické pracovníky
- připravujeme k návrhům Ministerstva zdravotnictví podklady a stanoviska pro poslanecký klub
- spolupracujeme se zástupci Pirátů ve správní a dozorčí radě VZP
Jak se můžete zapojit?
Pokud souhlasíte s Pirátským programem v oblasti zdravotnictví a chcete nám pomoci, ozvěte se prosím Josefu Pavlovicovi na tel. 607517967 nebo na josef.pavlovic@pirati.cz. Rádi vás pozveme na naše setkání.
Fungování týmu
Tým se schází podle potřeby, většinou přímo v Poslanecké sněmovně. Členové týmu jsou:
- Petr Třešňák, poslanec zodpovědný za oblast zdravotnictví, místopředseda Výboru pro zdravotnictví a člen dalších zdravotních podvýborů
- Olga Richterová, poslankyně zodpovědná za resort práce a sociálních věcí, místopředsedkyně Výboru pro sociální politiku, členka Výboru pro zdravotnictví, místopředsedkyně Podvýboru pro sociálně zdravotní pomezí, členka Stálé komise pro rodinu, rovné příležitosti a národnostní menšiny
- Zdeněk Hřib, stálý člen týmu a ředitel Insitutu pro aplikovaný výzkum, edukaci a řízení ve zdravotnictví.
- Jiří Páral, člen správní rady VZP
- Pavel Východský, člen správní rady VZP
- Adam Janek, člen dozorčí rady VZP
- Josef Pavlovic, vedoucí zdravotního týmu
- Bára Malíková, stálá členka týmu zdravotnictví
- Jan Novák, stálý člen týmu zdravotnictví
- Ondřej Dostal, hlavní expert na problematiku zdravotnictví
- Marek Paris, expert na problematiku zdravotnictví
Tým funguje podle zásad týmové spolupráce. Nadřízeným týmem je republikové předsednictvo. Spolupracujeme s poslanci, kteří mají související gesci.